produktivt

Ja nu har jag gjort en del produktiva saker. Skulle egentligen haft klass men kunden hade glömt bort att det var idag(som vanligt...börjar bli van). Har istället ringt och bokat nya klasser som kan glömmas bort ;-)
Har också gjort uppföljningar på alla kunder som köpt något mellan november och slutet på januari.


Gå in på den här länken
http://dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0F040D070P2B9V8B7T0G8A1R16 så får ni se hur lång tid det är kvar tills jag gifter mig.
Att gifta sig klingar inte bra är man har dåligt med pengar. Denna månad har vi bara 1000kr/vecka att klara oss på ojojoj hur ska det gå. Blir inget shoppande alls denna månad:-(

Kommentarer
Postat av: eva

nu blir jag deppig, tänk på mig som bara har 1000:- att leva av på en hel månad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback