första körlektionen avklarad...

...det gick faktiskt riktigt bra..min körlärare heter Mats och han sa att det märktes att jag kört länge och mycket.
Detta trots att jag var fruktansvärt ovan vid bilen...dieselbil(Peugeot) var det ju och den lät mycket värre än våran gammla Toyota Carina. Kopplingen var svår att trycka in och släppa efter och bromsen kunde man ju knappt ens tänka på förän hela bilen ryckte till o stanna....men jag vande mig rätt så snabbt ändå.
blev lätt att jag låg lägre i hastighet också eftersom den lät så illa så kändes det som om man åkte i högre hastighet..men den känslan ska förhoppningsvis försvinna snart.

Ska köra igen imorrn får se hur det går då...vi ska öva backa tror jag det var...hmm..minnet är inte vad det borde vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback