körkort....

...nej inte riktigt än, men snart blir det nog ytterligare ett kort i plånboken.
Har varit till Nya Trafikskolan idag och bokat in mig på en intensivkurs. Det var jätte bra för jag kunde själv sätta tiderna som jag ville ha dem och dra ut det på 3-4 veckor. Börjar v 35 , halkkörning och även teoriprovet är bokat
Nu får ni hålla tummarna för mig.

Ska få tiderna att stämma med dagis också för jag kan ju inte ha Amanda med mig;-)
Imorrn ska jag tillbaka dit och köpa alla böcker så jag kan läsa in mig lite innan första körlektionen.
Nyfiken på vad min körlärare Lars kommer säga om min körning..fler körlektioner lr färre(bokat in 5-7 st)?
Nervöst som bara den. 



När Danne åkte till jobbet så stannade jag och Amanda kvar på stan....köpte en födelsedagspresent till Axel och var in på Lindex där jag hittade superfina kläder till Amanda.
Blev en bok om scrapbooking också så jag enklare kan läsa in mig på alla tekniker som finns.
Väl hemma igen så stod glassbilen utanför dörren så det blev en påse glass med.



Hyrde film igår( i 7 dagar)

"I See You. com" - helsjuk film som ni bara måste se nu på en gång

"Getting Played" - med bl.a. Vicvica A Fox (Independent day, Kill Bill) & Carmen Electra
Väldigt bra film men ändå skönt att den bara håller på 1h 25 min

Filmerna som vi inte sett än är:

"Pledge this"- Paris Hilton, Holly Valance & Carmen Electra

"Van the Man, The Rise of Taj" - Uppöljaren på ´"Van the Man" och ska tydligen handla om Utbytesstudenten Taj som var med i första filmen

Är så nyfiken på om dessa filmer håller måttet. Ska nog se den ena när Danne slutar jobba ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback