träningsvärk:(

jo jag hade rätt det blev en massa träningsvärk...har varit tvungen att ta en riktigt varm dusch nu på morgonen för att få musklerna att slappna av och sen har Danne masserat mig. Sammtidigt som det gör ont så är det skönt eftersom det märks att jag verkligen gjorde någonting igår och inte bara stod o titta på, men nu får armarna vänta ända till på onsdag innan jag tränar dem nästa gång för hoppningsvis ska det bara gå bättre för varje gång alltså att jag får mindre träningsvärk..man kan ju hoppas iaf ;-)

Idag jobbar Danne 11-20 så jag vet inte alls vad jag ska hitta på eftersom dagis har stängt så är Amanda hemma hela dagen och jag kan inte plugga även om jag verkligen skulle behöva det.

Tänkte kolla  med Eva om hon vill vara barnvakt ikväll så Danne och jag får gå på bio..men skulle inte förvåna mig om hon ska till Hofors trotts att hon tyckte att vi kunde gå på bio den här helgen istället för förra helgen då hon var sjuk. jaja ska ringa henne strax nu borde hon väl nästan vara i skolan tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback