knappt 3 dagar kvar

Idag har jag slagit in de flesta julklapparna ska fixa några imorrn också.

Nu är vi på bättringsvägen allihopa. Amanda sover lugnt och har inte hostat en enda gång sen hon gick o lade sig vid sjutiden.
 
Igår provade jag göra Ris a la Malta och nu har jag nog äntligen hittat på rätt sätt att göra den, får hoppas att alla andra tycker detsamma när det bjuds på julafton.
Ska koka lite ny chokladkola att ta med mig då också...den har fått beröm av alla som ätit den så då måste ju närmaste familjen också få smaka:-)

Det blev lite mindre stressig på julafton för oss fick vi veta idag...vi blev inbjudna till Järbo på söndag istället och det är ju skönt förutom att stressen blir då istället.
De bjuder in till julklappsutbyte på söndag kl 16 för att alla ska slippa stressa på julafton men Danne ska åka till jobbet kl 17 så det blir att titta in och säga hej så Amanda får sina julklappar och Anna och Nisse sina  och sen måste vi åka 16.30 igen. Det är ju synd att det skulle bli så stressigt.

Blev besviken idag då jag har planerat att åka till Furuvik i helgen på deras julmarknad(de har haft det under alla adventshelgerna) med Amanda men då har de tydligen ingen den här helgen så nu har jag missat alltihop.
Danne och jag skojade lite om att jag fick åka till Gröna Lund istället...men dit åker jag inte själv, vill under inga omständigheter köra i Sthlm.

Inget kul på tv ikväll...blir nog att jag kryper ner i sängen och läser vidare i "Boken om Narnia, Caspian prins av Narnia" och hoppas att jag kan somna och få sova lungt sen.

Go natt och God Helg

Kommentarer
Postat av: Neta

Mät Amandas fötter från hälen till där lilltån slutar.

2007-12-22 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback