mår illa

ja jag mår illa....tycker så fasligt synd om Amanda som är sjuk vilket gör att jag även tycker synd om mig själv eftersom det blir jobbigt när hon skriker efter mig hela tiden och vägrar sova för att jag inte är inne hos henne.

Hon är enormt mammig..ärligt talat så har hon aldrig varit så mammig som hon varit på den senaste tiden och det hjälper ju inte att hon är sjuk nu också + att hon är trött och ska sova på det.
Det gick hur enkelt som helst för Danne att lägga henne ikväll precis som vanligt när jag är borta, men så fort jag hinner innanför dörrarna så börjar hon skrika, hosta, gråta och nysa  och jag mår illa för att jag inte vet hur jag ska göra.

Det hjälper ju inte att jag sitter där inne heller för så fort hon hostar så börjar hon skrika. Nu har hon iaf fått mollipect och nässpray eftersom hon är så täppt i näsan, allt slem rinner ner i halsen på henne och dte är en anledning till hostan och jag bara vet att hon kommer börja kräkas av allt slem så som hon jämt gör när hon blir så här sjuk...vliket kommer innebära vaknätter för att hon inte ska kvävas av sitt eget slem eller bli nerkyld för att hon inte vaknar av att hon kräks i sängen.
Det enda som händer när jag går in dit är att hon blir någorlunda lugn och åtminstonde försöker sova men ingen längre stund.
Danne är lika trött som jag eftersom allt fungerar perfekt när jag inte är hemma och sen när jag är hemma så gäller bara mamma...och pappa kan dra åt h*vete.

HJÄLP mig någon

Kommentarer
Postat av: Eva

du kan ju alltid komma hit och vila upp er. :)

2007-12-18 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback