bioreklam

Har precis varit och sett en helt underbart rolig film Natt på museet. Det går inte att beskriva vad som är så roligt med den jag kan bara säga -Gå och se den! Nu! 

För övrigt idag så har jag varit till dietisten men fick inte veta nått nytt där..ät mer grönsaker var i stort sett vad hon sa.

Har varit duktig idag också gick hem från dietisten 25 min promenad i rask takt till mp3-musik och 10 situps när jag kom hem.

Var ner en vända på stan o uträttade lite bröllopsärenden. Lade undan min vigselring på Guldfynd, den kostar för övrigt 1750kr inte farligt alls. Beställde 1 brudbukett, 3 tärnbuketter och 2 korsage hos Bernö.
Imorrnförmiddag är det tänkt att jag ska prata med bagaren på Hansénbageri som jag vill ska göra bröllopstårtan. Jag har också förhoppningar om att få tag på en frisör som vill fixa mitt och åtminstonde min första tärnas hår till den speciella dagen. 2 Juni för er som inte vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback