Början

Ja nu har jag också hamnat här, med här menar jag såklart bloggvärlden.

Från början tänkte jag att denna blogg skulle handla om vikt men har kommit underfund med att mitt liv i allmänhet ingår, när vikten går upp eller ner så gör humöret oftast detsamma...om något går på tok i livet så kan man gå upp i vikt speciellt jag då jag har en tendens att tröstäta.

Lite information om mitt liv och personer som ingår i det.

Jag heter då Leena är 23 år fyllda och bor i en alldeles lagom stor stad.
Har en dotter på 2 år(precis fyllda) som heter Amanda och hennes pappa som också är min M2B heter Dan-olov "Danne" och är 25år.

Ni kommer få veta mer om mitt liv allt efter som.

Längd: 168 cm
Vikt: 99,3 kg

Min vikt låg på 108 kg vid jul fick då veta att jag var gravid och mådde illa, gick ner i vikt och fick veta den 25/1 att bebisen i magen inte levde (det var ett såkallat MA= missed abortion).
Går hos en psykolog som heter Linnéa, har bara varit där 2 ggr men hon har hjälpt mig se annorlunda på vissa saker.
Vi har kommit överrens om att jag ska ut och gå måndag och torsdag 20-30min o efter varje promenad ska jag göra 10situps. Mitt mantra: Jag klarar det här. Jag gör det för mig själv. Detta är min egentid.
 
måste lägga dottern nu men kanske skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback