Frågeformulär!

FAKTA
Smeknamn: Nej, inte nu men kallades myggan i 6:an.
Födelsedag: 22 augusti
Bor: Med min m2b och våran dotter i en 3:a
Arbete: Fristående Hudvårdskonsult
FAVORIT...
Färg: Röd
Plats: Nått mysigt kafé där man kan läsa en bra bok i lugn och ro
Drog;Laglig: Sötsaker Olaglig: Sötsaker
Fordon: bussen..långa turer o en bra bok 
Film: Natt på Museét
Djur: Allergisk
Affär: H&M
Serie: Grey´s Anatomy och NCIS
Café: Hanséns bageri, Sandviken och Filmstaden, Gävle
Skor: Mina Pep Step, härligt brungula med färgglada blommor och glitter på.
BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: varenda gång jag är på toa eller ska iväg nånstans
Gnälla: jo det måste jag erkänna
Skrika: inte kul men jo
Sova: Länge på morgonen
Drömma mardrömmar: det händer, kan drömma samma mardröm 1 gång varje år eller så
Klä dig i svart: Ja blir en hel del men försöker bryta den trenden
Hata folk: Jo om jag märker att de inte gillar mig ,så det är ofta ömsesidigt
Lita på folk: Nä inte direkt
NÄR...
Åt du senast: för en timme sen tror jag 
Läste du en bok senast: I går natt
Var du på konsert senast: Westlife för 3-4 år sen- OJ så länge sen
Köpte du något senast: I dag, mina Pep Step
Svor du senast: det var nog inom senaste halvtimmen
Sjöng du senast: Nå¨n timme sen, lyssnade på Dumpa mig
Klagade du senast: nån minut sen, Amanda ville upp i knät
VEM...
Saknar du: ingen just nu
Gjorde dig riktigt glad senast: Jag själv, har tagit beslut att gå enr i vikt
Fick du sms från senast: En kund som avbokade en klass;(
HAR DU...
För många vänner: absolut inte
Tvångstankar: o ja(godis, godis, godis) men försöker bli av med dem
Någon annan psykisk sjukdom: NÄ, tänke efter...
Färgat håret: det var ett bra tag sen nu men snart dags igen
Brutit några ben: Nejdå..skönt det
Några piercings: i öronen,  försökte ta i naveln men det gick inge bra
Egen dator: På sätt och vis
Gjort bort dig rejält: Jodå slösat mycket pengar senaste veckan
Bra självförtroende: Skulle kunna ha bmycket bättre
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej. Men igår.
Varit kär: Några gånger
Blivit kär i någon på nätet: Ja
Dumpat någon: Några stycken
Blivit dumpad: jo det också
HUR...
Går du: ???
Svarar du i telefonen: - Leena/ -Hej
Fördriver du tiden: Läser massor av böcker
Mycket pengar har du: nu ha rjag ju spenderat allt
Tjänar du pengar: Ja men dte är ytterst lite numer
Bäddar du sängen: Ja annars blir det inte gjort
Ofta diskar du: nån gång i veckan
Ofta städar du: Kunde varit oftare.
Går det på jobbet; inge bra men hoppas på bättre snart
Många stör du dig på: Många!!!!!!
Ofta träffar du din familj: Det beror på vem som räknas till familjen
 ÄR DU...
Förstående: Ofta
Öppensinnad: Nä kan jag väll inte säga
Arrogant: hmm..vet inte
Osäker: vem är mer osäker än mig? Du kanske?
Intressant: Det vet inte JAG
Hungrig: När andan faller på
Smart: till viss del
Barnslig: Hela tiden!
Liten: absolut inte
Lätt: läs ovan
Rolig: Förhoppningsvis.
Pratglad: Ja när det finns nått att prata om
Hälsosam: Försöker vara.
Blyg: Bara vid speciella tillfällen.
Lätt uttråkad: Ja finns ingen som blir det så lätt som jag
Arg: Det händer...varje dag
Ledsen: Har precis fått MA...vad tror du?
Glad: När det finns nått att vara glad åt
Pålitlig: Ja. Tro mig.
Laglig: Nej, för tjock för vissa
Filosofisk: Det händer
Svår: Några kan nog tycka det
Positiv: NEJ
Originell: Kanske till en del
Bra på att ge komplimanger: Nej
Bra på att få komplimanger: vet inte hur jag agerar
VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Beror på sammanhang



Snott från Lenon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback