mer bröllopsförberedelser

Ja så har den här dagen gått.
Var till Hanséns bageri på förmiddagen och beställde bröllopstårtan; botten med chokladsmak, emellan chokladmousse, utanpå vit grädde o marsipanrosor i rosa, lila och blått.

Nu måste jag fixa en frisör också som kan fixa både mitt hår och Cicki´s hår och det verkar inte vara lätt men det ordnar sig. Måste fixa inbjudningarna nu också..de ska ju skickas iväg snart och o.s.a 1,5 månad innan bröllopet.

Bestämde med psykologen att jag ska komma dit 1 ggr i månaden för att se hur det går med frigörelsen och allt annat i mitt liv. Frågade henne hur gamal hon var för jag hade grunnat på det..hon var 33år hon såg inte riktigt så gammal ut men det beror nog på att hon klär sigt ungt.

Varit duktig idag. Bokat in hur många nya hudvårdsklasser som helst...måste ringa min director och få veta mer om psoriasis och vad man rekomenderar till en kund som har det. Är så mycket att lära sig hela tiden när man jobbar som Fristående hudvårdskonsult.

Sovdags nu, klockan är mitt i natten. Ska läsa lite först tror jag...ska nog börja på en pocketbok Harlekin Historik, bara älskar de böckerna och avskyr när de tar slut. Visst man vill ju veta hur dte slutar men när man väl kommit dit vill man veta mer..inte bara de levde lyckliga i alla sina dar, utan hon blev gravid fick så många barn, var med om det äventyret o.s.v

nej nog babblat för den här gången

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback