promenad

I natt har Eva och hennes pojkvän Andreas sovit hos oss, så nu på morgonen passade jag på att ta min efterlängtade promenad. Skulle ju ha promenerat igår(egentligen torsdag) men det blev ju inte av då Amanda krånglade på natten o jag därför behövde sova längre o Danne skulle börja tidigare.

30 min i rask fart runt Björksätra o sen hem och gör 10 situps.
Nu ska jag bara sluta svettas så jag kan hoppa in i duschen.

Amanda är supergnällig...sitter i köket och skriker för ingenting och det trots att hon sovit till kl 08.50.
Måste nog kolla tempen på henne för febern har hon haft i flera dagar nu och den vill inte gå över helt(ligger upp emot 39grader vissa dagar).

Köpte vattenmelon igår, åh det var den godaste vattenmelon jag ätit på länge...de man köpte i sommras var det alltid något fel på..men den här var perfekt.

Hyrde filmer igår bl.a. Sky High - den handlade om en kille vars föräldrar är superhjältar och nu ska han börja i en skola för superhjältar, problemet är att han inte har några krafter. Den var riktigt bra men ibland hoppade de lite snabbt fram i handlingen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback