shoppat

Ja i måndags köpte jag ett linne och en härligt skön tröja med dragkedja på + en superfin väska(vit).
Idag har jag köpt ett par jätte fina skor. De är brungula med blommor och glitter på + någorlunda hög klack...normalt sett har de ingen klack och är svarta med vitt längstfram(gummi), vanligt att ungdomar använder sådana.

fick köpa till inlägg eftersom jag har så högt fotvalv och ett par Partyfeet så jag inte får alltför ont i fötterna av dem. Just nu går jag in dem, ni ska bara veta vad trång den vänstra skon var men det börjar redan bli bättre.

Fick  min Slim and lift supreme som jag beställt på tv-shop..men det enda den gjorde var så att valkarna inte syns för dne jämnar ut..men inte fick jag då någon mindre storlek på kläderna. Sen vet ni hur snyggt den sitter på benen på tv..men på mig gick den inte ner till knäna och när den satt någorlunda bekvämt så vart det fula valkar på benen...men den är värd att använda bara för att inte valkar på mage o rygg ska synas. men priset var alldeles för hög 599 o det med moms o frakt.

Ska ut på fredag och då ska hela outfiten på är det tänkt. Ska bara hitta några byxor i graderoben som sitter snyggt och passar till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback