Bio i massor jajamen

Ja har varit och set både "Oceans 13" och "Die Hard 4,0" riktigt bra filmer både två. Har inte set någon av de andra oceans filmerna och ändå var det helt ok att titta på den 3:e. Die Hard var urbra Bruce Willis har inte tappat stinget det sitter fortfarande kvar , skönt att de kunnat gjort en film så långt efter de andra och ändå så håller den så bra.
Killen(hackern) som är med är ju så gullig också...han är en väldigt bra skådespelare även om alla hans roller går åt lite samma håll(tönt m.m).

Nästa film på tur är såklart Harry Potter och Fenix-ordern. Ska bara kolla att vi har barnvakt nästa fredag så ska jag köpa biljetter sen till Mig, Danne, Anna och Elin.

Den 27 juli ska vi till Gröna Lund och efter Bråket(se inlägg nedan) så blir det istället Eva som ska sitta barnvakt.
Ska bli så kul att åka alla karuseller :-D

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag ska vara barnvakt! Andreas ska ju vara med, men det är jag som är vakten. :P Blir nog film-maraton för mig, Andreas gillar inte film såå mycket. Vinn en stoor choklad åt mig när ni är på grönan. snälla! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback