frågeformulär som jag hittade på en scrapsida

Fyra jobb jag haft:
1
.(Är) Fristående hudvårdskonsult
2. Butiksbiträde på Ica Kvantum
3. Vårdbiträde i Linköping - sommarjobb
4. Vårdbiträde i Sandviken, halkade in på ett bananskal

Fyra platser jag bott på:
1.
Sandviken
2. Borlänge
3. Gävle
4. Storvik

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Gilmoregirls
2. Desperate Housewifes

3. Men in trees
4. Cityakuten

Fyra platser jag varit på semester:
1.
Cinderella ? kryssning till Mariehamn
2. Stockholm ? upptäckte sthlm uner 3 dagar
3. Furuvik ? räknas det till semester(?) är där ofta i sommar
4. Orust ? husvagnssemester med familjen

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Save the Dance

2. Grease
3. Drömkåken
4. Center stage


Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. Familjeliv
2. Lunarstorm
3. Blogg.se
4. Aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
1.
Kyckling, ris & Currysås
2. Pannkaka
3. Kareé och pommes chatue
4. Ungstekt rödspätta och ris

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu
1. I scrapstugan utan dåligt samvete för att Danne måste ta hand om Amanda
2. I mitt alldeles egna hus som är helt perfekt med många rum(fantasi)
3. I ett SPA och bara relaxa
4. Utomlands t.ex. på Kreta - bröllopsresa


Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1.
Anna
2. Eva
3. Lena(Evas kompis)
4. Maria (Evas kompis och Lenas syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback