badhuset

Idag har Amanda och jag varit på badhuset tillsammans...hon har simmat o haft det jätte kul..var där 2-3 timmar och nu ligger hon i sin säng och sover...ska väcka henne alldeles strax.

Ska sitta barnvakt till min brorson ikväll i Lotties(mammans) nya lght...men måste ta med mig bok då hon inte har nån tv..kan bli lite långtråkigt efter att Axel somnat då. Man kanske får ta med sig bärbara datorn så man kan titta på film...får se hur jag gör...vet inte riktigt hur jag ska ta mig hem sen och vill ju inte springa runt med en dyr dator på stan. Då är en bok och kanske mp3:n bättre att ta med.

Ett ärende till hofors blir det nog innan det också..ska lämna lite produkter till en kund, får se om Cicki ville övningsköra dit...hon har ju bokat sina första körskoletider på måndag o vill nog köra en del innan dess.
Ska försöka boka in mig själv också snart så man kan ta det där körkortet nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback