2 dagar

ja 2 dagar kvar och nästan allt från gårdagens lista är klart, det enda jag har kvar är att se ut kläder  att ha till och från vigseln/festen.
Istället har jag bakar 2 citronkakor till bröllopet och sen provade jag baka sega chokladrutor..de vart mums kan jag säga*ler*

Lista för imorgon:

1.Hämta underkjolen
2.Fira Annas 21 års dag
3.Åka till Bernö och godkänna min bukett
4.Hämta strumpebandet
5.Städa lägenheten
6.Handla
7.Ställa iordning allt i lokalen

Sen finns det säkert tusentals andra grejjer som jag glömt skriva här

Kommentarer
Postat av: eva

Ojj sjutton också, det är i morgon! nu blir jag nervös, mitt tal är supertråkigt. ingen kommer gilla det, eller iaf inte fatta skämten.

2007-06-01 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback