3 dagar

ja nu är det bara 3 dagar kvar (nästan2) tills jag får "titeln" Fru. Ja precis jag ska gifta mig..men det borde ni ha förstått vid det här laget.
Nervositeten börjar komma..men det handlar mest om att inte hinna allt som ska göras, att komma försent till kyrkan trots att planen är att vara där till 14.00 och vigseln börjar kl 15.00.

Mamma var här i veckan och skulle göra en provuppsättning hade inga nålar(har däremot köpt det + läggningsvätska igår) men trots det blev reultatet OK, idag ringde Anna och talade om att mamma betalar frissan åt mig så det blir ordentligt gjort...då slipper hon komma 7 på morgonen för att rulla upp håret *phu vet inte om jag skulle orka upp så tidigt*.
9.30 blir jag hämtad för att vara hos frissan 10.00, där ska Anna och jag sedan vara i 2½ timme...får se om Cicki och Eva ska med också. Lunch får man ta med sig själv p.g.a detta..ska antagligen bara en sväng hem till mig sen och sminka Anna och Eva. Inget kan de klara själv;-)

Har iaf gjort klart bordsplacerings-planschen nu*jippie*, betalat tårtan har vi också gjort idag och plockat de Liljekonvaljer som ska vara i brudbuketten (får se den på fredag och jag är bara så nyfiken på hur den kommer se ut).



Lista i prioterad ordning för morgondagen
1. Vigselprogrammet
2. Baka sockerkakor
3. Tvätta de svarta kläderna
4. Se ut kläder att ha före och efter vigseln/festen
5.Städa ur bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback