Möhippa!

I lördags blev jag bortrövad...vi hade jätte kul...var på badhusets relax och ja...relaxade;)
Fick i uppgift att fråga minst 5 killar om jag fick klippa av tvättrådet på deras badbyxor och i utbyte fick de en kola...gick som smort även om jag hade svårt att komma ihåg vilka jag redan frågat.
Drack lite champange och fikade på mackor o frukt*mums*
Framåt kvällen tog de mig till en lokal där vi åt pizza, söp, lekte lekar och sjöng kareoke m.m

Samanlagt bestod gänget av Mamma, Anna, Eva, Cicki, Carolina, Cattis och Sarha...några vad med på det ena och några på det andra.

Ute på krogen höll jag på o somna vid 1 så då var det bara att åka hem...normalt brukar jag vara uppe till 5 på morgonen när jag går ut på krogen men nu måste badhuset ha tagit på krafterna.

Danne fick sin svensexa också...de åkte gocart i Rörberg, spelade minigolf och åt middag på Napoleon. Han tyckte att det var väldigt lyckat trots att "någon" redan skvallrat :-( att han skulle få sin svensexa då.


STORT TACK TILL HELA GÄNGET SOM FIXADE VÅRAN MÖHIPPA/SVENSEXA!


Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi ska gifta oss...vet ni hur några dagar det är? man blir så stressad när man känner att man inte är färdig med allt. Måste köpa hårnålar, hårläggningsvätska, leggings(kan inte ha strumpbyxor i mina skor för det ser inte snyggt ut, köpa bikini på Donnas...skulle också få ett strumpeband därifrån så jag ska fråga om det när jag löser ut bikinin. Till slut verkar det som att Lena(Evas kompis) ska sjunga på bröllopet får se om hon kan hitta nån att compa henne. Vet inte om Kantorn kan/vill/hinner lära sig spela "vår låt".
Musik blir det på festen också...Eva som varit i farten igen har en kompis som kanske ska spela och sjunga lite grann..ska bli så kul att höra. Nä nu ska jag fortsätta njuta av min egna tid här hemma(Amanda på dagis och Danne jobbar)

Kommentarer
Postat av: eva

Men seriöst! är inte jag världens bästa lillsyrra som fixar massor med saker bara för din skull? :p

Postat av: My life

JOOO världens bästa lillasyster.
Du hjälper mig med allt möjligt inte bara till mitt bröllop. Att du sitter barnvakt så Jag o Danne får några härliga lugna stunder för oss själva ska vi inte glömma. Tack!!

2007-05-25 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback