mer städning

nej inga roliga grejjer jag skriver om just nu..dte är iaf vad jag tror att ni tycker.
Fortsatte städningen idag och flyttade på hyllan med stereon så nu sitter den ovanför tv.n och det blev rikitigt bra även om hyllan i inte är brun som resten av bokhyllan är.
Ska bytas lite gardiner nu bara och sne måste jag få ordning i sovrummet så är det nästan färdigt.

har ni märkt att om man ska förska få allting snyggt och prydligt och på en egen plats så blir dte alltid något som får komma fram i dagsljuset och som man sen inte vet vad man sak göra av.

vardagsrummet känns väldigt tomt nu när hyllan har flyttats på och skötbordet/skänken står i hallen, men så kan det vara...får kanske sätta/ställa nått där sedan. Till julen blir det julgran där iaf.

Imorrn ska jag tvätta från kl 9- 15 och sedan ska jag ha klass. Skulle behövt lite tid över för att ringa samtal till mina kunder också men det får väl bli mitt i allt tvättande.

Mycket att göra just nu och det är lite stressigt men ändå skönt när man inte bara sitter still hela dagarna

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback