resultat

Ja här var det visst en massa nyfikna som vill veta hur det har gått på uppkörningen idag.
Hur det gick? åt h**vete....skoja bara det gick jätte bra*skiner som en sol*

var inte alls lika nervös inför denna uppkörning och när vi väl satte igång så gick det väldigt bra...fick göra vänstersväng utåt Högbo igen men lite tidigare än förra gången och det gick bra, fick också göra en saxvändning och lite sånt där annnat grejjs*orkar inte räkna upp allt*.
Jag var väldigt noga med att hålla hastigheten och tänka på högerregeln.
Allt gick jätte bra och jag fick åka tillbaka till utgångspunkten och tror ni inte att jag nästan sabbade det då...skulle svänga vänster, glömde lägga i ettan och dessa bilar till skillnad från våran kan inte rulla igång på tvåan så jag fick motorstopp mitt på den mötande körbanan med en bil som kom emot mig från rondellen.
 Som tur var så skulle han svänga in på samma ställe som jag så han saktade in.
Jag var faktiskt väldigt lugn ändå men blev lite orolig att körkortet inte skulle bli av denna gång heller.

När vi parkerat så sade Per(vvkontrollanten) - Ja du får körkortet även om du krångla till det lite men kan du inte lära dig den där(knackade på växelspaken) så får du byta till Automat. Jag svarade såklart att det inte skulle behövas och sen fick jag papprena och gjorde mig iordning för att åka tillbaka till körskolan med Mats min körlärare.
Ringde såklart Danne på en gång  och väl hemma tog jag bilen och körde ut till Östanå alldeles ensam och där fick jag kramar från både höger och vänster, det är så roligt när andra också blir glada för att man lyckats.

Imorrn förmiddag ska jag hitta på nått med Amanda när Danne jobbar, ska bli kul att kunna hitta på nått utan att behöva krångla med bussen jämt.



På lördag ska jag på Höstkonferans på Arlandia Hotel är så glad att jag fick chansen att köpa en biljett och sammåka dit med de andra konsulterna i Power Stars.
Amanda ska vara i Östanå från imorrn em/kväll till på lördag kväll när Danne kommer hem från jobbet, jag åker till Gävle rätt så tidigt för vi ska åka därifrån redan kl 8.00

Har haft klass idag och sålde lite grann, saknas nu bara 200-300kr för att få ett bi denna vecka och de är lite snopet:-/

Nä nu ska jag äta...hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis ännu en gång :D
Så kul att du klarade det :D

2007-11-08 @ 20:59:43
Postat av: Carolina

Grattis till lappen! Kommer själv ihåg hur härligt det var när man klarade det.

2007-11-08 @ 21:15:51
Postat av: Neta

Men va kul!
Stort GRATTIS från oss...
Sa precis till dottern idag när vi åkte förbi busskuren där vi träffades... att.. undra hur det gick för Leena...
Jättekul!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback