snö

"Nej, se det snöar, nej, se det snöar
Det var väl roligt, hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter
Som vi har önskat, hurra!
Då tar vi kälkarna fram och vantarna på
Och sen vi åker i backen, hej, vad det går!"


Ja visst är det mysigt med snö...men jag hoppas ändå att det inte ska vara snö o halt imorrn när jag ska köra upp.
Nervositeten är påväg nu och därför skriver jag bara om detta lite snabbt och sen ska jag tänka på nått annat.
Håll tummarna för mig imorrn!

Just nu håller jag på och städar och gudarna vet att det behövs, det som får mig att inte sätta mig i soffan istället är såklart att jag ska ha klass på em och måste få undan lite.
Måste duscha oxå men när ska jag hinna det då? Får nog bli när Danne kommit hem från jobbet tror jag.

En riktig busunge till dotter har jag också, det går inte att vända ryggen till en sekund. Idag har hon hällt ut nästan hela flaskan med matt/fläckrengöring på golvet så det luktar starkt av tall i vardagsrummet trotts att jag torkat upp det.
Var/Är så arg...tur för henne att hon skulle till dagis annars hade dagen blivit olidlig både för henne och mig.

nej nu måste jag fortsätta om det ska bli nått gjort 


Kommentarer
Postat av: Neta

Klart jag håller tummarna i morgon..
Snön kanske smälter till det är dax för Dig!

Lycka till!

Postat av: Carolina

Väntar med spänning på att bloggen ska uppdateras med dagens resultat.

2007-11-08 @ 12:43:05
Postat av: Neta

Instämmer med Carolina...
Har inga naglar kvar..
Jag är snart uppe vid armbågarna...
Kram!

2007-11-08 @ 13:59:39
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback