sökt jobb

ja jag har hittat något som jag verkligen tycker ska bli kul att göra men tänker inte skriva ut det här.
Det är bara ett Extrajobb och man får uppdrag månadsvis. Blir ett bra komplement till Mary Kay.
Ni får hålla tummarna för att jag får jobbet för då har även Cicki fått jobb då jag rekryterar henne, hon har redan blivit tillfrågad och tackat JA utifall att jag får jobbet.



Blir inte många julklappar köpta i år. Har köpt Amandas men sen kommer resten bli köpta några dagar innan julafton när Danne får lön.
Småbarnen Amanda och hennes kusiner Anna, Nisse och Axel går före de stora "barnen" Anna, Eva och Elin.
Danne ska också få en julklapp men han  vet redan vad det är men det får inte ni veta.

Vad ska man hitta på nu då? Scrappa är väl vad som står på listan men får se om jag sätter mig med det eller inte.

Kommentarer
Postat av: Eva

jag är inte stoor :P litet barn ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback