besök i centrum

Innan Danne åkte till jobbet så fick han släppa av mig och Amanda på stan. Vi har varit och lämnat tillbaka böcker  och lånat nya böcker på Biblioteket och varit till Lindex och köpt ett par byxor åt mig...mina favvobyxor har ju gått sönder så jag var tvungen och köpa ett par nya som tur var hade jag iaf 30%rabatt på ett damplagg så lite billigare blev det.
Nu är vi hemma igen och har ätit ett litet mellanmål.

Imorrn har jag körlektion och sen ska jag till hälsocentralen och och träffa min husläkare. Har ju enorma problem med eksem på min högra hand och det vägrar försvinna trotts behandling med kortison och multum av mjukgörande. Har kikat lite på internet och tror att det är detta jag har:
http://huden.nu/dermatologen/patinfo/31-40/37.shtml det täcker nu  nästan hela lillfingret och ringfingret på höra handen och sprider sig mer och mer, det har nu gått ut i handflatan(det börjar med sådana blåsor som man ser på bilderna i länken).
Ska boka en tid för årskontroll också för jag vill veta hur mitt blodtryck är och kolesterol nivån o.s.v.

Ja vad ska jag hitta på nu då...ska väl starta en maskin med tvätt men sen blir det säkert bara att sitta framför datorn resten av dagen och hur kul är det på en skala mellan 1 och 10


Kommentarer
Postat av: Not your life

Jo, lite tid över, är ju ledig så tar det lugnt. Det behövs. Det är skitsvårt. Man är rädd att skriva något som sårar men samtidigt, det är ju ens tankar och känslor man måste ju få skriva av sig. Och när man läser en blogg måste man tänka på det också och inte ta åt sig av vad som står där :)

2007-10-23 @ 16:38:16
Postat av: Not your life - igen!

Glömde ju kommentera ditt inlägg *hehe*
Jobbigt det där med eksemen! Hoppas det löser sig snart! Men vad har ni köpt för dyr jävla dammsugare? Haha :P

2007-10-23 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback