"damm"sugare

Ja idag har vi haft en tjej här som har demat en "damm"sugare anledningen  till att jag skriver damm med situationstecken är därför att den är så mycket mer...istället för dammsugarpåsar så är det en dunk som man fyller på med 3 liter vatten när man ska städa.
Men denna maskin kan du dammsuga golv och mattor som vanligt men den här drar ur nått fruktansvärt med smuts ur allt. Hon dammsög Amandas madrass som hon har i sängen som hon bara haft ett halvår och ajg säger bara usch och blä och än värre var det när hon dammsög våran säng som vi haft i ca 4 år.
Du kan också torka golvet med den och med hjälp av vattnet och sugen få bort den jobbigaste intorkade glassfläck från tygsäte i bilen.
jaja maskinen är iaf helt fantastisk och vi köpte såklart en på avbetalning ska tilläggas eftersom priset var 34.000kr vid en visning annars är priset ca 41.000kr
Vi har dammsugit klart våran säng och Amandas, imorrn ska vi ta upp mattorna och göra rent dem + våra sittkuddar(stora kuddar som man har på golvet). Är du släkt/vän så kan du få hyra den för en dag 500kr, den är verkligen värd det...men vill du ha bevis så måste vi väl visa först antar jag*ler* 
Våran sängar kommer definitivt dammsugas och tvättas med denna maskin ofta, väldigt ofta.


Har haft klass idag också och det gick bara sååå bra...sålde för lite mer än 2000kr hoppas att jag ska lyckas sälja lite på söndag också så jag får ett till bi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälls du, hur många nya bäddmadrasser hade du kunnt få för 34 000? Väldigt många. Snälla lämna tillbaka den.

2007-10-20 @ 10:16:31
Postat av: Mylife

Nej jag tänker inte lämna tillbaka den. Förretsen så är det inte bara bäddmadrassen den gör rent utan även resårmadrassen och de är inte billiga inte om du ska räkna hur ofta du skulle behöva byta allt för att få en härligt fräsch säng som du kan få varje vecka med denna maskin. Över lag så anser jag att den var värd priset och det gör även min man.

2007-10-20 @ 11:44:53
Postat av: Anonym

Den tionde hade ni dåligt med pengar - och den sextonte tar ni avbetalningskontrakt på 34 000!!! hur mycket kommer den att ha kostat med räntor,uppläggningsavgifter och aviavgifter innan den är betald? ring lyxfällan!

2007-10-21 @ 15:13:58
Postat av: Mylife

så länge vi klarar oss är det väl våran sak hur vi lägger upp det med avbetalningar, lån m.m...du vågar ju inte ens tala om vem du är.

Postat av: Neta

Håller med Dig...
Varför skriva anonymt?!
Min bror har en sån, för hans son sålde såna för ett antal år sedan.
Den är toppenbra..
Jag brukade låna den och städa ordentligt med den 1 gång i månaden..
Nackdelen var att den var tung. men det var ju för att jag skulle bära den till övervåningen.. de behöver ju inte Du..
Den är ju kanon till rumsmattor, heltäckande m.m.
Sånt som man inte kan stoppa in i tvättmaskinen..
Men visst, det är mycket pengar..
Men det är ju var och ens ensak.
Men jag är nog för snål för att köpa en tror jag...
Ha de bra!

2007-10-21 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback