Borlänge

Ja igår åkte Danne, Amanda och jag till Borlänge.
Vi var till Panduro och Tiimari och handlade lite och självklart hälsade vi på hos Marie(jag bodde hos Marie och mina kusiner när jag gick i gymnasiet) också.
När vi kom dit så stod dörren öppen och när jag tittade in så stod Hans(Maries sambo) och skalade potatis det visade sig att bara han och Kenny var hemma för tillfället. Amanda blev överlycklig när hon fick se de 5 kattungarna som deras katt hade fått, de var supergulliga och bara 3 veckor gamla. Det var nästan så jag offrade mig och paxade en men vet ju hur det kommer att klia så jag lät bli.

Marie kom iaf hem så småningom och då talar Kenny om för henne att en kille i skolan kört in en blyertspenna i hans arm och udden satt kvar, Marie som jobbar på Falu lassarett tar en vass kniv och börjar skära för att få ut udden vilket inte var så lätt och det visade sig att hon var tvungen och köra tillbaka till jobbet bara nån timme efter att hon kommit hem fast nu med Kenny i släptåg.
Men innan hon åkte så satte hon sig o åt i lugn och ro och Amanda det lilla matvraket*ler* när det vankas mat hos andra kunde inte hålla sig utan frågade om hon också kunde få mat och självklart fick hon det.

Jonna kom hem precis när vi skulle åka men Amanda han iaf säga hej till henne.


Idag är Amanda på dagis o leker av sig lite och Danne & jag är hemma. Har precis klippt håret på Danne och han ska snart iväg till tandläkaren.
Städat hos fiskarna har vi också gjort och det var välbehövligt, ni skulle ha sett så smuttsigt vattnet var som hamnade i hinken. Måste bli hårdare med städningen märker jag, så nästa vecka måste vi städa igen för det ligger mycket skräp bland stenarna i botten
Jag ska träna nån gång idag också..Cicki messa mig igår och frågade så får se när det blir av.
hoppas verkligen att vibrationsplattorna är lediga för det är så skönt att träna på dem, speciellt magen;-)

Kommentarer
Postat av: n

Vi gick nyss förbi hos Er, men det var så mörkt så Ni var nog inte hemma...
Blir väl fler tillfällen..
Ha en trevlig kväll...

Postat av: Neta

Jo jag tänkte väl det...
Mysigt litet hus hon hade på tomten...
Vi går samma runda varje kväll, men varierar lite mellan Era hus...
Det blir oftast lite längre neråt vårt håll...
Ibland går vi åt Stensätra, men då blir det en längre runda ner mot Säljansvägen och in vid Ropa och i skogen tillbaka...
Det beror på väder och motivation...
Ha de bra!

2007-09-20 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback