Halkkörning

usch det var så jobbigt att åka till Falun, vi var 3 stycken som fick sitta och tränga ihop oss i baksätet på en liten Peugeot (och samma på hemvägen) jag var trött redan när vi åkte dit så ögonlocken föll igen lite då och då.
Kommer inte ihåg vad det var för bilar vi fick köra där men de hade iaf alkolås...jag tycker faktiskt att alla bilar borde ha ett sånt lås.
Vi fick köra en hel del på banorna och det var inga problem(*skrattar*vad var jag nervös för egentligen), vi fick också prova på att sitta i en bil som snurrar runt och det var inte alls kul men en erfarenhet, vi fick också sitta fastspänd i en kaross i nedförsbacke, läraren släppte oss och vi krockade i 10km/h och det kändes inte lite ska jag säga.
Jag fick köra första biten hem..usch vad stirrig jag kände mig(trött)...fick motorstopp flera ggr också:-(
När jag väl fick hoppa ur bilen strax före Hofors(vid infotavlan) och sitta i bak så sov jag nästan hela vägen tillbaka till Sandviken var otroligt svårt att hålla sig vaken...efter det gick jag och åt på Selmas men jag lyckades inte vakna ordentligt ändå så jag åkte hem.
Nu har jag bara 5 dagar på mig att plugga in allt så det sitter innan provet på måndag och jag har fortfarnade inte gått igenom hela boken.

Nu ska jag iaf gå och sova. Håll tummarna för att Amanda inte kliver upp 3 inatt och är klarvaken och ska titta på tv, lyckas somna om och sedan kliver upp kl 6 igen och påstår att hon ska vara vaken när mamma har ställt kl på 7 och absolut inte vill kliva upp före den tiden(hon gjorde detta natten till idag, därav tröttheten under dagen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback