kräftor*mums*

ja vi blev inbjudna till att grilla hos Dennis o Cattis idag och sen hörde de av sig igen och undrade om vi kunde köpa med oss kräftor, så vi har mumsat både grillat, kräftor och blåbärspaj..mycket gott på en gång magen är ju nästan sprängfylld:-)
Amanda var jätte trött och somnade på några minuter så nu ska jag hoppa in hos Danne i duschen tänkte jag..var länge sen vi kunde göra så. 

Imorrn jobbar Danne fm och jag ska iväg till körskolan och se om jag kan få in reaktionsträckan m.m i huvudet innan provet på kvällen. Ni måste hålla tummarna för mig, är själv orolig att jag inte kommer att klara av det och då kommer jag ju bli deppig trotts att jag snabbt måste börja läsa på igen för nytt prov isåfall.
jag ska ha det där körkortet nu innan vintern är här.

jaja vi får se hur dte går..ringer nog runt till varenda själ imorrn och talar om hur det gick*ler* iaf om det går bra:-)

go natt

Kommentarer
Postat av: Neta

Ja, nu är vi hemma igen...
Lite svalare här *ler*
Håller tummarna för Dig ikväll!
Ta de bara lugnt så går de nog bra ska Du se...
Neta på Alabastergatan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback