Nyttigt

Ja lite nyttig måste man ju bli. Äter nu Nutrilett Intensiv och ska äta det under 2 veckor, ersätter 4 måltider med dessa påsar och sen äter jag en ordentligt måltid varje dag.
Då jag har så svårt att låta bli godis så äter jag det nu på lördagar och äter jag det i veckan så blir det inget på lördagen, det är iaf tanken.
Tränar också men det blir lite när man känner för det, huvudsaken är att jag gör det några gånger i veckan men funderar på att gå dit 5 av veckans dagar för att göra det till en vana.
Måste ner några kg iaf ligger just nu på 107kg så det kortsiktiga målet är att komma ner under 100kg-strecket.

Dagens måltid var Kyckling, ris och currysås och gurka, tomat, sallad och rårivna morötter.

försöker få Amanda att sova men det  verkar ta ett tag. Cicki sitter i soffan och tittar på "Vänner", om en timme börjar Desperate Housewives så då ska vi titta på det.
Danne har inte så mycket att göra på jobbet så han kanske kommer hem när som helst.

Nej nu måste jag nog in till Amanda så hon slutar babbla.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback