Seg idag

Ja trotts att jag bad Danne väcka mig vid 9-9.30 för att jag skulle ta mig upp ur sängen så klarade jag inte av det utan låg ytterligare en timma och somnade från och till..sen fick jag med tvång ta mig upp ur sängen.
Har varit något fruktansvärt seg idag och inte alls på nått glatt humör, men lyckades ändå ta mig iväg ner på stan med Amanda och träna lite, besöka biblioteket och äta en bit på Sibylla.

Ska försöka lägga mig i tid ikväll så kanske jag orkar mer imorrn.
Kom på när jag satt på Sibylla att segheten kanske beror på att jag håller på och bli sjuk, känner av halsen när jag ska läsa för Amanda så jag kan inte förställa rösten någonting lr prata länge.
Måste nog ta mig en Ecinacea-kur tror jag, har inte alls tid att bli sjuk.
 Amanda har ju redan hosta på nätterna och nu även lite på dagarna ibland och som hon brukar vara när det är förkylning och hosta på gång så kommer det bli många jobbiga nätter med många byten av sängkläder tror jag. När jag hör henne hosta så kan jag inte somna utan slappnar inte av förän hon slutar, detta eftersom jag vet att hon brukar få mycket slem i magen vid hosta och förkylning och det slutar med att hon kräks upp slem :-(

Nu sover hon iaf gott och kommer inte börja hosta något förän efter 12slaget lr när jag släcker lampan för natten
Ska titta lite på tv tror jag och sen sooova

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback