tid för uppkörning

Ja nu har jag fått tiden för uppkörning 8/10 kl 14. Nu ska jag bara prata lite med dem på Nya körskolan om några körlektioner innan dess, får se hur många de tycker jag behöver.

Ska iväg till gymmet och träna lite idag med Cicki känns bra att åka dit igen efter lite slarv.
Danne får ta hand om Amanda undertiden tror jag. Hade vi tränat på fm så skulle jag ha tagit med henne o satt henne i barndelen på prov men får försöka vid ett annat tillfälle när Danne jobbar istället.

Amanda sitter och äter lunch just nu och tittar på Franklin och hans vänner på Barnkanalen.
Ska nog försöka gå ut med henne en sväng i det fina vädret. Skulle visserligen behöva klippa gräsmattan men då kan jag inte ha Amanda springandes runt fötterna. 

Kommentarer
Postat av: Neta

OK, Ni stod vid böckerna...
Jag mötte Er först precis när Ni kom in...
Sedan tog jag en sväng tillbaka för att titta efter nå´t, minns inte vad...
Då rörde dottern något och Du sa till henne.. när jag gick förbi vände Du Dig och tittade rakt på mig...
Då tänkte jag... oj.. är det hon...
Jag trodde Ni bor i hyreshusen.. men när Du skrev gräsmatta blir jag osäker...
Eller Ni kanske har en liten uteplats?
Jag är inte så hemma i det området, har ju inte bott här så länge...
Var tränar Du?
Ska gå ut på en promenad nu..
Lasse har äldste sonen på Kurrasbacken, så jag kanske går dit..
Dom ska ha dop i Stensätra kyrka på lördag...
Vi hörs!
Neta!

Postat av: Neta

Nyfikna jag, hi hi...
Vilket hus bor Ni i?
Vi går ofta förbi, eller genom, det området när vi går ut och går...
Ska kolla efter en gungställning då...
Men nästa gång, då ska jag säga hej till Dig...
Det var ingen tvekan denna gång, Du såg ut precis som på kortet här på Din sida...
Jag har gått upp massor sedan jag flyttade hit, så jag kämpar med det...
Jag har köpt en träningsapparat men det blir så sällan av att använda den..
Tror det är bättre att ha ett ställe att gå till där inte telefonen ringer.. eller man tycker att allt annat är nödvändigare just då..
Ha en trevlig helg!
Neta!

2007-09-14 @ 07:32:54
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Nej jag har aldrig varit på nåt gym här..
Har väl aldrig tränat förut..
Det var när jag kom hit som vikten sköt i höjden..
Jag har alltid varit nästan för smal...
Men nu har jag valkar både här och där..
har säkert ökat 15 kg sen jag flyttade hit, på 4 år...
Var ligger det gymet?

2007-09-14 @ 20:25:03
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback