trött

Jo tröttheten håller i sig men tvingade mig ändå upp ur sängen vid 8.45 imorrse så jag skulle kunna äta min pulverdiet och åka och handla innan vi skulle hämta Cicki och åka till Fitness och träna vid 10.
Blev lite försenad men inte så farligt mycket. tränade på och lyckades anstränga en muskel på smalbenet visste knappt att jag hade muskler där..känns iaf som ett stort blåmärke och kanske inte så konstigt när det sitter nån blodådra där som ser lite ansträngd ut.
Idag har Amanda och jag ätit pannkaka med glass och jag åt lite morötter efteråt också, måste ju hålla lite på nyttigheterna ;-)
Sötsuget är just nu inte så jätte dramatiskt men så sitter jag inte framför tvn heller, problemet kommer om en halvtimme när jag ska sätta mig och titta på Greys Anatomy lr ja 1 timme när jag har ätit upp sista påsen med pulverdiet för dagen. 
Men har köpt hem både nötter och frukt för att inte bli tokig av sötsug så det ska nog gå bra

Imorrn ska jag iväg och träna igen men blir då ensam tror jag för Cicki håller benhårt på att bara träna varannan dag men då får jag tåla det  och ta med mig en bok och lite musik så ska det nog gå o vibba ensam :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback