Ensam

Imorse kunde Danne äntligen åka tillbaka till jobbet och börja tjäna lite pengar igen, han har ju varit ledig i 4 dagar för att vi skulle kunna flytta och städa ur lghtn.
Det var så skönt när vi äntligen var klara med lghtn igår och idag ska jag åka och lämna tillbaka nycklarna så vi slipper ha någe mer med Sandvikenhus att göra...förhoppningsvis så får vi inga klagomål på städningen.

Idag är Amanda och jag alltså ensamma hemma (Filippa är såklart också här), vi ska strax äta frukost och sedan ska vi ta en promenad med Filippa,  Amanda hade en lekpark som hon gärna ville till(hon har varit dit med Eva) så vi ska försöka hitta dit.
Sedan ska jag försöka plocka upp lite saker som ligger i lådor lr kanske tvätta lite lr kanske både och innan jag ska åka till Sandviken och storhandla och lite annat.

Nej nu kurrar magen....

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hittade ni lekparken?

Postat av: Leena

Ja det gjorde vi. men den var inte mycket att ha tycker jag. Ska se om jag kan hitta någon annan

2008-04-26 @ 18:50:41
URL: http://mylifeon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback