Grattis!

Idag fyller Eva 18år. Grattis på födelsedagen!
Har precis varit ut till Östanå, ätit tårta och lagt hennes hår och sedan ska jag hjälpa henne ta ur det också, lämnade Amanda där då hon ska sova över. Cicki kommer strax över o ska få sitt hår lagt. Ska hinna duscha efter det hade jag tänkt.
Hoppas verkligen att vi kommer få en kul kväll.
Ska försöka hinna ut i tid också vilket innebär att vi får börja dricka i tid och se till att vi är färdiga...men det ska nog gå bra..det brukar det ju göra.
Jag är väldigt lättstressad och det är faktikst inge roligt alls så nu vill jag bara att allt ska vara färdigt innan Eva och Anna kommer hit.

Känner att jag borde skriva nått mer men det är helt blankt i huvudet och då har jag ändå inte druckit något än;-)

jaja skriver väl mer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback