Lååång promenad

Ja idag sov vi till strax efter 8 tror jag.
Medan jag åt frukost så var Amanda ut på gården och lekte med Filippa och sedan kom hon in och ville ha frukost hon med.
Tittade på tv på fm och sedan gjorde jag lunch...hemlagad pyttipanna med stekta ägg till*mums*.
Plockad undan efter lunchen och tittade på tv en stund för att hinna smälta maten innan det var dax att gå ut med Filippa.

Brukar normalt sett inte bli några långa promenader)max 30 min om ens det) när jag har Amanda med för hon brukar börja klaga över att hon har ont i ryggen, magen är trött, att hon är kissnödig o.s.v.
Men idag så hittade vi först en ny lekpark med en bra "klätterställning" med rutschkana  för mindre barn och en sån där nyare gunga som man kan/ska ligga i.
Vi gick vidare upp till Storviks centrum  och svängde av ut mot stora vägen, gick över den och kom upp till Kärleksstigen där jag bodde när jag var runt 3-4år och sedan gick vi hemmåt...vi var ute nånstans mellan 1-1½timme.
Just nu sitter Amanda framför tvn och vilar sig  och jag tog chansen att gå upp hit till datorn en sväng eftersom jag skulle kolla väderprognosen,  jag funderar på att tvätta men vill gärna kunna hänga den ute så vill inte ha någe regn.

Imorrn ska Anna och Nisse vara här med Danne medan jag och Cattis åker till Gävle, vi ska besöka Olssons tygaffär(den heter så lr nått liknande) och jag ska in på Mique (
http://www.mique.se/ )för att hitta hängare med sugpropp, jag älskar den butiken för de har så många härliga saker där även om de oftats inte är superbilliga.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja mitt minne är en historia för sig själv. Vissa grejer, som egentligen är helt onödiga, minns man hur bra som helst. Men är det något man ska minnas, ja då är det borta ur huvudet bara sådär :S:P

Ni får hare så kul i Gävle imorrn :)

2008-04-27 @ 20:23:30
Postat av: Neta

Tänk att Ni flyttat, va kul!
Jag SKA komma och hälsa på i sommar!
Lasse hittade ett jättefint hus i Storvik, en gammal skola.. Har Du sett det på nätet?
Kolla annars på hemnet.. En jättepool m.m.
Men 4 mille tror jag, ha ha... i Storvik...
Nja, det blir nog ingen affär hi hi..

Nu ska Ni ha det så bra i Ert hus!

Kram Neta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback