Oj vilken vecka

Ojoj det har hänt mycket nu...

...På måndagen(31/3) Var med Anna och Eva till Valbo(Micke hängde också med på ett hörn) där det blev storshopping för Anna´s del och bara nått litet för oss andra. Hoppas verkligen att Anna kommer använda alla fina kläder hon köpte, vad glad jag skulle bli om jag hade den kroppen och kunde ha sådana kläder, fast där får man väl skylla sig själv lite antar jag.
Vi åkte sedan till Östanå där vi blev bjudna på tårta eftersom Mats fyllde 50år men jag visste inte att det ksulle firas nått på måndagen så jag hade inte med mig presenten vi planerat tillsammans.

...Danne och jag har varit på kryssning med Cinderella(1/4-2/4) och det var skönt att komma hemifrån ett tag och bara tänka på sig själv. Hade en skön stund i SPAt när vi gjorde badritualen och sedan tog jag en 10minuters behandling, ansiktsmassage mm vad skönt  och tiden gick alldeles för snabbt enligt Danne så fick jag faktiskt 15 minuters massage och ajgs kulle gissa att dte var för att det var så lugnt, detta var faktiskt en av de gånger då det var minst folk. Vi hade beställt en Bhytt(inner utan fönster) men fick en A4 med fönster men inte klagade vi inte;-)

...Var och lämnade in kort för framkallning på fredagen(4/5) och köpte ett presentkort till Mats och sedan åkte jag hemmåt och scrappade ett kort i svart, vitt och orange(Färgerna på Expert-kortet) som jag satte presentkortet i och skrev dit alla namn då det var från oss, mamma med familj och min pappa med hustru.
 
...på lördagen(5/4) så var det storbad hemma...först åkte Filippa i badkaret och sedan var det föning, borsting, trimmning och klippning för hennes del och det tog nästan 3 timmar tror jag, mitt i trimmningen Av Filippa så fick Amanda hoppa i badet för att vi skulle hinna och när hon o Filippa var helt klara så var det Dannes o min tur att hoppa in i duschen.
Vi han detta alldeles lagom till kl var 16 och sedan åkte vi till Östanå, där bjöds det på potatis och ugnsstekt lax *mums*, lite fika och sedan räkor(som Amanda tiggde till sig från Sven-erik med hjälp av kramar), sprit fanns såklart också och jag drack Gin & tonic för första gången i mitt liv och oh vad den var stark för det snurrade till riktigt ordentligt efter den.

...igår åkte Danne och Amanda till Järbo och hälsade på men jag var trött och kände inte alls för att åka någonstans, gick ut en sväng med Filippa och träffade en tjej som var ute med en stor svart labbe vid namn Leo, han och Filippa lekte så de blev alldeles slut, ni skulle ha sett hur de sprang:-D

...Idag har vi packat ner alla glas och en del baksaker m.m (3 lådor) och jag har varit runt o kikat inne på lite affärer.
varit ute och gått en vända med Filippa och Cicki hängde på också.
Det är 14 dagar kvar tills vi ska flytta nu(räknaren på sidan går en dag fel av nån anledning) och det är ju ingen tid alls men vi kommer inte packa riktigt ordentligt förän nästa vecka.
Jag är så spänd av förväntan och vill bara att tiden ska gå...tänk att jag har stått ut så här länge det är ju plågsamt till tusen, iaf om man är jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback