vårjacka

Ja jag vet att det är lite tidigt för vårjackor...men hittade en jätte fin gul vårjacka/kappa( åt Amanda) inne på ICA Maxi som de reade ut...jag har gått och tittat på denna jacka åt Amanda enda sedan de hängde upp den i våras och kunde ju inte låta bli att köpa den åt henne i st 122/128 (hon har 110 i storlek nu men provade jackan på henne och den kommer passa bra till våren) och den kostade bara 99kr isället för 250kr.

igår beställde jag en paketkalender från Atelje Margaretha och den ska komma inom 10 dagar...längtar till dess för då ska jag brodera så det står härliga till*ler* måste ju bli klar innan den 1 dec.
Måste också börja leta efter lite små saker att lägga i paketen...tänkte köpa gummisnoddar, duschtvål och sådan saker men även några roliga lekssaker och lite godis till lördagarna

Ska en sväng till Gävle idag...det ska bli skönt att åka dit utan Amanda(hon ska vara hos Jessica under tiden)...man kanske hittar något roligare därinne idag och nu ska jag också leta efter små saker till Amandas kalender vilket inte funkade så bra när hon var med in på cityfesten i onsdags.
Ska hämta upp Eva också eftersom hon redan uttryck längtan att få följa med oss in dit ett flertal ggr :-)

Kommentarer
Postat av: Neta

Har Du börjat fundera på julen redan?



Jaså hon jobbar i Hudik... Var?

Jag är ju från Hudik, har bara bott här i 4 år..

Träffade Lasse för ca 5 år sen..

Men "pendlade" i ett år..



Jag har haft handarbetsaffär i Hudik, så jag handarbetar mycket jag också, men är rätt trött på broderier nu.. Stickar och virkar mest..



Ha de bra!

Neta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback