4 dagar kvar

Ja jag kom på vad jag gjorde på onsdagen iaf för då skjutsade jag in Eva och hennes kompis Lina till Gävle då de skulle skriva teoriprov...Eva klarade sitt galant och har uppkörning på måndag (Lycka till!) medan hennes kompis tyvärr var bara 1 poäng från att klara teorin.



Idag har Amanda, Eva och jag varit till Furuvik på julmarknad. Det var så mysigt med alla lampor. amanda skulle prompt häls apå tomten men när hon kom dit så stannade hon ca 1½m ifrån och vågade inte gå längre, men hon fick iaf ett paket av honom.
Hon fiskade i fiskdammen också och åkte 2 karuseller.
På slutet började det att regna så då begav vi oss hem snabbt...men köpte en sådan där tomte som spelar musik och går innan vi kom ut från parken.

Här i Storvik så är det snöblandat regn och det lägger sig vitt nästan överallt mens en blir det bara slask av det nä'r man går där...jag hoppas på mer snö (som vill ligga kvar) till julafton.

så här på kvällningen(hmm..natten) har jag slagit in alla julklappar...bara en som jag ska hinna fixa innan julafton ;-)

Nu är det bara 4 dagar kvar och det ska bakas, lagas mat och städas innan julafton är här.

Men glöm för allt i världen inte att också ta det lungt och njuta av julen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback