Ensam

Idag har jag varit och lämnat Amanda hos hennes farmor och Stefan då jag höll på o bli tokig på henne igår...Danne har jobbat em i veckan och extra fm igår + extra 12h både idag och imorrn så jag har ingen som kunde avlösa mig när hon blev extra jobbig.
Har tittat på tv och suttit vid datorn o småplockat lite.
Tvättat allt tyg på våran BRIO-vagn då jag upptäckte igår att den hade börjat mögla. Förra vintern klarade den  bra ute i kallförrådet men i år har vintern varit så varm och fuktig att vagnen inte mått någe bra. Verkar iaf som om jag fått bort möglet som tur är.

Var en sväng till Järbo igår med Amanda och hälsade på...behövde komma hemifrån en stund och jag hade tur för vi blev bjudna på mat (hemlagade köttbullar och potatis o brunsås)...det var verkligen skönt att inte behöva sitta hemma och bli tokig på en liten fröken som är trött och bara vill äta hela tiden och får världens utbrott när man säger att hon får vänta nån timme till.

Nu ska jag hitta på nått annat att göra men vad vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback