???

vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska skriva här inne idag, men kände att det ändå är dags för en ny uppdatering om mitt liv.

Vi har varit en sväng till Gävle idag och bokat en Cinderella-kryssning den 1 april-2 april, bokade också in Badritualen hos Cinderella-SPA och det ska bli skönt att koppla av där...kanske någon släkting/vän/bekant som vill hänga med?. Cicki har lovat att sitta barnvakt åt Amanda så det är fixat.
Jag hoppas att de fortfarande säljer Fisherman på Cinderella för tänkte köpa nån sån flaska till Evas 18-årsdag(Ska ju ut och storfesta med henne då:-D och hon har önskat sådan och min är nästa slut nu), blir väl lite annat också måste ju passa på när man är där...nackdelen är att man ju inte kan köpa hur mycket som helst:-(.

På vägen hem åkte vi in till Skohuset i Valbo och köpte ett par tennisskor för 69kr åt Amanda, kan vara bra att ha de finare dagarna när man bara ska promenera lr kanske när man ska till affären.

Har lagat kyckling, ris o currysås och kycklingen är nog färdig nu så jag ska äta

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Eva

GRATTIS PÅ MARIA-DAGEN ÖNSKAR MOR

2008-02-28 @ 21:14:06
Postat av: Eva

wee!:D

Postat av: Neta

Hej där...
Konstigt att det ska vara så svårt att gå några hundra meter till Er med vantar och strumpor...
Helt otroligt vad lat man är..
Du har ju riktigt kommit igång.. min stegräknare ligger i tvättstugan/groventrén.. men inte tar jag på mig den...
Tiden går, snart ska Ni flytta, hur känns det?

Jag SKA skärpa mig och komma ngn dag...

Ha de bra!

2008-02-29 @ 08:33:42
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback