Panduro

Igår var Eva och jag till Kupolen i Borlänge...huvudärendet var att hitta presenter åt Amanda som fyller 3 år imorrn.
Vi sprang in på några butiker och vi åt pizza på Matpalatset sedan var vi säkert 1 timme inne på Panduro och kollade. Köpte Hama pärlor och pärlplattor, 2 paket med pärlor som man gör halsband och armband av + gummiband, 1 block med tjockare papper som man kan måla på och 1 påskset till Amandas födelsedagspresent.
 
Men sen köpte jag också pennor som man målar direkt på fönstren med och tuschpennor men de ska hon få i Inflyttningspresent av oss när vi flyttat till huset...vill ju inte riskera att hon förstör något medan vi bor kvar här.

Självklart kunde jag inte låta bli att köpa något åt mig själv så det blev 6 svarta och 6 vita Basilpapper, 1par papper med mönster på, 4st olika Blingpapper, 1 ark med bokstäver och diverse fastsättningssaker.



Idag städar vi så det inte ska vara så smutsigt imorrn.
 Amanda började morgonen med att tjata om att hon skulle få sina paket idag och inte imorrn men det fick hon naturligtvis inte.
Ska baka nån kaka till idag också men Amanda får inte hjälpa till för hon är riktigt förkyld med hosta och feber som kommer och går men tror att hon kan vara på bättringsvägen nu, däremot så har hon smittat mig så nu börjar jag få ont i halsen + förkylning.

Ska fortsätta med städningen nu kan ju inte låta Danne göra allting.
.

Kommentarer
Postat av: Eva

Aha! så det är därför min hals kliar och ömmar. Nu vet jag vem jag ska skylla på. :P

2008-01-28 @ 08:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback