pulka:-)

Ja Danne har ju jobbat 12timmars denna helg vilket innebär att jag varit ensam med Amanda.
Igår så var hon på badhuset med Jessica och kom hem vid fyratiden på em. Så då lagade jag mat och sne fick hon lördagsgodis.
Idag klädde vi på oss ordentligt och gick ut i det härliga snövädret och jag drog henne i pulkan till lekparken och där åkte vi lite pulka i backen.
Det var skönt att vara ute en stund. Har scrappat lite också eller ja jag håller på o scrappar men gör lite uppehåll nu och då. Amanda sitter på golvet i vårat sovrum och lägger pussel, vägrar vara inne på sitt rum o leka.
Hon har precis bytt om till nattlinne och ska snart gå och sova.

Imorgon ska Amanda vara hos Jessica medan vi tittar på huset i Storvik, hoppas innerligt att det inte finns fler intressenter så vi får huset. Jag ser fram emot att äntligen få titta på huset, är ju jobbigt att vänta nästan en vecka;-) Jag är ju alltid så otålig och vill att allt ska hända nu och helst för 1 år sedan.

Ska väl snart försöka stoppa Amanda i säng, får se hur mycket hon protesterar ikväll.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback