Duktig

ja idag har jag varit duktig och äntligen tagit mig i kragen när det gäller städningen som huset har varit i sånt behov av. Det är så skönt när det är nystädat och ändå stökar man ner och sedan orkar man inte städa undan igen. 

Denna vecka har vi ätit enligt matsedel och det har faktiskt gått riktigt bra....idag vankades det spaghetti och köttfärssås till lunch och till middag blev det lax + färskpotatis.

Sitter nu och funderar på om jag ska hitta på nått gott att göra till Danne kommer hem från jobbet men jag vet inte riktigt vad och jag ska hinna duscha innan Crowned börjar lr åtminstonde innan PSD som jag absolut inte vill missa.

Har varit väldigt fint väder ute idag och vi kan ju hoppas att det åter igen blir härligt badväder men för den skull inte glödhett så man inte orkar någonting...ork har jag så dåligt av ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback