"Pyjamasparty"

Idag blir vi nog bara hemma...känns som en sådan dag.

Amanda har blivit rejält förkyld igen och projektilnyser precis som hon brukar, hennes hosta är däremot inte alls som den brukar..hon hostar ju hur mycket som helst på nätterna men nu låter hostan så konstigt hes på nått sätt och jag vet inte om det är det man beskriver för skällande hosta(har aldrig förstått den beskrivningen riktigt) och hon har svårt att sova så hon har sovit i våran säng vilket inte var så lyckat för jag har knappt kunnat sova.
Amanda har inte bytt om från nattlinne heller utan har "pyjamasparty" här hemma och nu är dte ju ingen idé att byta eftersom hon ska sova om 4 timmar ungefär.

Påskhelg som det är så har hon ätit hur mycket godis som helst så igår fick hon vara vaken lite längre eftersom hon var rätt så hög på socker;-)
Jag däremot var inte alls godissugen efter all god mat vi ätit utan drack bara liteliet läsk och inge mer.

Har haft lite problem att få Filippa och leka med oss men Anna lyckades på nått sätt fixa till det igår och nu leker hon glatt med Knuten (drar i den och hämtar den)...men latmasken är svår att få ur henne ändå för får hon chansen så lägger hon sig o sover/vilar.
Hon tycker om att ha koll och just nu ligger hon på golvet bredvid mig och sover och så fort jag reser mig och går härifrån så följer hon med.

"Inne blir jag lat
men ute är det fart
Lek med mig och jag kan lova
att sedan ska jag sova"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback