Grattis på 27årsdagen älskling!

Ja idag fyller min man 27år och vi ska få besök såklart men vet inte exakt när....igår var Jessica och min familj hit och idag ska Dennis med familj komma + Cicki.
Jag har precis gjort klart tårtan och ska snart åka till Sandviken och handla lite har jag tänkt....passa på så här på förmiddagen.

Händer en massa här dagarna i ända så jag har inte haft tid eller ork att skriva något härinne.
Vi börjar få ordning invändigt i huset nu det är bara allrummet på övervåningen som ser ut som ett bombnedslag ungefär men det blir väl ordning där så småningom.
Vi har inte hunnit med så mycket i trädgården än bara klippt gräset....måste ta mig i kragen och gå igenom alla olika land som finns.

Erbjöd Cicki att få åka med mig hit eftersom jag ändå ska till Sandviken så  Dennis  skulle slippa köra dit i onödan  men de skulle tydligen dit ändå så jag får se hur det blir...Cicki skulle ringa till Cattis o fråga hoppas hon inte pratar så mycket så hon blir jätte hes igen(hon tappade röstan nästan helt igår).

Vädret idag är lite tråkigt(och jag är tråkig som diskuterar vädret, ni tänker säkert - Herregud har inte människan nått annat att skriva om.) med tanke på att det var så fint igår och vindarna var ljumma och sköna, idag är det däremot nästan iskalla vindar och det blåser nått fruktansvärt...det blåste så under natten också och vid 3-4 tiden vaknade jag av att fönstret slog igen 2 ggr och fick då gå upp och sätta två pennor i springorna på sidan så jag skulle kunna fortsätta ha det öppet, det är ju så fasligt varmt inne i huset både dag och nattetid.

Ja jag får väl vänta en stund till innan jag åker...men ha det bra alla ni som läst detta!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback