vad ska jag göra?

Ja hitills har det varit väldigt varmt i huset men nu är det kallt *brr* måste säga åt Danne att elda lite så vi får tillbaka värmen iaf en aning....på natten är det däremot skönt med kylan för då sover jag såå bra.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag....det har varit så mycket att göra den senaste tiden att jag nu helt plötsligt känner mig uttråkad och inget är riktigt kul...skulle velat åka till Järvzoo men det kostar pengar och  Danne ska jobba både em och natt idag o likadant imorrn.

Vi har bestämt oss för att vi inte ska ha kvar Filippa för det går absolut inte ihop med min allergi, det är jobbigt att inte kunna ha henne kvar(tycker synd om henne då hon ska behöva byta hem) och alla runt om tänker säkert "-Vad var det jag sa." Men så är det iaf.
Har funderingar på att göra om allergitestet för att se om min allergi kanske har blivit värre med utslag på fler områden som t.ex pollen och gräs....det är ju snart 5 år sedan jag tog det testet nu och då fick jag bara utslag på hund, katt och kanin...men fick veta att jag kan vara överkänslig mot andra djur också vilket jag ju är mot all pälsdjur.

Vad ska jag hitta på idag? Har du några förslag?

Kommentarer
Postat av: eva

ja, du och jag kan gå och göra ett allergitest var. Blir jättebra. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback