flyttat om

Ja det gick lite snabbare än jag hade trott innan vi bytte rum...tanken var ju att vi skulle tapetsera om och sånt innan det skulle bytas något men så blev det inte.

Ja vi(Danne och Jag) har alltså bytt vårat sovrum mot Amandas...så nu har Amanda ett stort härligt rum med mycket plats...och ännu mer plats ändå blev det med den stora loftsäng hon har nu.
Vi däremot har då hennes gamla lilla rum, men vi behöver ju inte mer än så då vi bara sover där inne.
det blir såklart lite klättrande för Dannes del iaf då han ligger in mot väggen...jag å andra sidan har en "kanal" mellan sängen  och väggen som är ett sängskåp brett.

Datorerna har fått en gemansam bänk i stora rummet men sen det inte mycket ordning där än...får väl se hur det hela slutar.

Hela omflytten var väldigt behändig då vi kunde komma åt att dammsuga och damma i alla skrymslen och vrår.

Men vill ni se hur fint det blev så får ni komma hit ;-)

Kommentarer
Postat av: Fjungis

Ja idag har man firat både min riktiga pappa samt bonuspappa , så även på min sambos sida. Ingen glömmd, firar vi på ena stället så ska vi även komma ihåg dom andra, Hur gör ni ? Vi har inte köpt något utan det är småsaker från barnen , kort teckningar o dyl, samt att vi tar med fika . I år blev det jordgubbstårta med maräng. Ny vecka nya utmaningar , dags för en kryssning för mig och min sambo till helgen där vi får rå om varandra och bara mysa.

2008-11-09 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback