Trädgårdsgöra och omflytt

Ja vi han få lite gjort i tisdags iaf.
Vi har äntligen fått ordning i boden och har också ställt undan utemöblerna. Vi har lagt stenplattor runt jordgubbslandet men bara ovanpå jorden..nästa år ska de grävas ner lite så det blir lättare att klippa gräset där.
Amandas sandlådeleksaker som hon inte lekt med nästan alls sen vi flyttade hit har gått igenom och de som var hela har också fått sin plats i boden.
Nu måste jag bara ta reda på om kryddorna ska planteras om lr om jag ska låta dem vara kvar ute i vinter och se om de överlever...jag tror att det kommer bli så iaf.
Ryckte upp blasten på rabarberma också eftersom de blivit förstörda av frosten och inte alls såg så roliga ut.



Igår var Amanda och jag till badhuset med mamma och Anna...vi hade väldigt kul hela tiden och Amanda älskar att leka haj/krokodil i vattnet(någon är haj/krokodil och jagar henne).



Har bestämt mig för att flytta min scraphörna in i gästrummet. Det känns så onödigt med ett helt rum för gäster som bara behöver en säng och sover hos oss högst nån gång i månaden.
Ja, så nu blir det till att flytta om lite så jag får plats med allting inkl. sängen.

Då blir det lite mer plats i sällskapsrummet för datorerna, ev. tv som ska in där så småningom och även ett runt bord  för sällskapsspel lr sällskapspyssel.

jaja vi får se hur det hela slutar.

Kommentarer
Postat av: Meli

Tack så jättemycket för utmärkelsen :-)

Kram från Meli

Postat av: Fjungis

Långt mellan bloggandet hos dig , hur får du dagarna att gå ?

2008-10-19 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback