tråkig

ja jag är nog kanske lite tråkig som inte skriver så ofta här inne men känner ibalnd att det är så meningslöst att skriva: Idag har jag städat o.s.v

Men idag har jag faktiskt städat och det var riktigt skönt att få det gjort.
Tyvärr så har ju mina utslag på händerna kommit tillbaka igen så Danne fick sköta allt som hade med vatten att göra, det brukar vara jag som städar toaletten annars men nu fick det bli hans tur, men jag har iaf kunnat dammsuga och torka golven.

Kvällen spenderade jag i mitt nya scrap/gästrum där jag gjorde ett bidrag till en veckoutmaning på svensk scrapbooking.



Jag hittade lite bilder som jag totalt glömt bort

Här är amanda alldeles midsommarfin

Amanda midsommar -08


Vi var och campade uppe vid Valkalampi i sommras och här är vårat tält som vi knappt sov i för det var iskallt


Andra dagen på campingen så passade vi på att åka in till Jädraås och åka lite tåg
Här sitter Amanda i mitt knä.


Amanda var jätteglad i sommars när hon fick hjälpa till att göra rabarber-och jordgubbspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback