filmer

Nu är Amanda hemma igen!
2 nätter har hon varit hos sin faster Jessica, idag åkte vi dit för att gratulera Jessica på födelsedagen och för att hämta hem Amanda igen.
Vi fick smaka mycket gott där och Amanda blev så glad när hennes kusiner Anna och Nisse också kom dit.
De lekte kurragömma så det stod härliga till och vi hade alla så kul när vi tittade på och hjälpte dem med gömställen, det är inte lätt att hitta sådana i en liten etta med kök.
Innan det var dags för sängen så har Amanda ätit havregrynsgröt med äppelmos men sedan var det hög tid för sängen.
Jag har läst nattsaga "Titta Madicken, det snöar!"...det är min favoritbok från när jag var yngre men den är ändå i bra skick.


Jag ska snart gå ner och titta på hyrfilm med Danne. "Wanted" med Angelina Jolie det ska bli spännande att se om den är någe bra.

I fredags så tittade på "College Road Trip" med  Martin Lawrence(Pappan James Porter) och Raven Symone(Dottern Melanie Porter) i huvudrollerna. 
Dottern ska börja College och ska åka med kompsarna på en road trip, men istället så bestämmer hennes pappa att han ska åka med henne och de är med om en hel del knasigheter. Den var faktiskt kul om än lite småkonstig emellanåt.

På lördagen såg vi på Meet Dave (lr Ett UFO i New York som den heter på svenska) med Eddie Murphy i huvdrollen och det var faktist en riktigt rolig film med små utomjordingar som besöker jorden i sitt skepp som ser ut som en människa( Eddie Murphy).


Önskar er en god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback