lite bättre

Mår lite bättre idag...ögonen kliar lite och känns grusiga men inte så mycket som igår.
Näsan blev lite bättre efter att Ärtan flyttat ut och nu är det bara förkylningen som måste gå över också.

Idag blir en väldigt lugn dag...Danne har skidor på tv i stort set hela dagen  tror jag och Amanda leker inne på sitt rum för det mesta. Jag ska snart spela lite The Sims 2 tror jag...även om jag också känner lite för att scrappa.
Eva har du lust  och komma hit snart igen och scrappa med mig du är ju min Musa ;-)

Igår så städade vi och granen åkte ut...usch vad den barrade, men nu känns hiset rent och fräscht. Idag ska jag föröska ta mig tid och plocka ner allt glitter , tomtar och sådant också så att julen är slut. Det blir bara gardinerna som får sitta uppe tills det är dags för nästa gardinbyte.

Ha en bra dag nu allihop

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo, jag skulle kunna komma på måndag till tisdag, har ju sovmorgon på tisdagar. Då kan jag leka med mina nya stämplar. ^^

Postat av: Neta

Ett tips om Du vill ha djur... Skaffa akvarium...

Det är jättekul och det får man inga allergier av..

Finns så många jättefina fiskar...

Kolla i Valbo.

Vi tänkte sätta upp vårt igen som legat i dvala ett tag nu, men så fick Lasse sitt barnbarn.. ha ha, en riktig vilde... Så vi avvaktar till han lugnat ner sig.. Annars vet man aldrig vad som händer med de stackars fiskarna..

Jag har haft akvarium i många år i mitt "förra liv"... Och jag tycker det är otroligt kul.. och lugnande att sitta och titta på.

Och inte behöver dom rastas.. kan vara bra när man är trött.. eller vädret är dåligt..

Man kan åka bort och lämna dom ensamma upp till en vecka faktiskt, det finns "långtidsmat"..

Fundera på det Du..

Kram Neta!

2009-01-12 @ 21:36:42
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback